RSS

יום שלישי, 19 ביולי 2011

שחור באמצע היום

שחור באמצע היום. ועוד בקיץ. מישהו עוד יחשוב שהשתגעתי. אבל אני חייבת להודות שכבר נמאסו עליי כל צבעי הקיץ הדביקים האלה. צהוב, לבן, תכלת... אני קמה בבוקר ומתבוננת במדפים בארון וכל הצבעים הבהירים האלה פשוט עושים לי מיגרנה. ייתכן שאני מסתכנת בכך שתקראו לי בכיינית, אבל אהיה כנה איתכם- באמת שאני סובלת בקיץ. אני שונאת ללכת לים, ושונאת להשתזף; בחיים לא תראו אותי עם בגדים קצרים מדי; חם לי כל הזמן ועל אף שאני לא סובלת באופן מיוחד מזיעה, המחשבה עליה יכולה להטריף אותי מדעתי. אני בחורה פשוטה שאוהבת צינה קרירה ואיפור מעושן וצעיפים, וכל השנה אני מחכה לרגע שבו אוכל ללבוש שכבות על גבי שכבות וקצת להתגנדר. אבל אי אפשר להתגנדר באמת בקיץ הישראלי. המודעות שלי לאסתטיקה ולאופנה פשוט מתבטלת עם הגעתו של גל החום הראשון. עם בוא הקיץ אני נכנסת למצב כוננות בו אני משקיעה את המינימום ההכרחי ותו לא- שמה עליי שמלה (מבד דק, עדיף נטולת שרוולים, טיפ-טיפה מעל לברך) וכפכפים. אפילו להתאפר אני לא טורחת. מסקרה, ליפסטיק, וזהו. הכל בכל מקרה יעלם ברגע. כן, בארץ שאין בה חורף (בקושי סתיו פושר שמגיח לשנייה ותיכף נעלם) בחורה כמוני מוצאת עצמה רוב הזמן פשוט ממורמרת. אני יוצאת מהבית מוקדם בכל בוקר, מגששת בתיק בשביל למצוא את המפתחות של האוטו, העיקר להיכנס מהר ולהדליק את המזגן, ועם השניות שעוברות והמפתח נותר עדיין עמוק בתיק, כך אני מרגישה את אגלי הזיעה מוצאים את דרכם אל העורף שלי. כל חיי גרתי במרכז והבקרים הטיפוסיים של חודש יולי הם פשוט סיוט מתמשך עבורי. אני מוצאת את עצמי יוצאת מהבית שנייה אחרי מקלחת ומרגישה כאילו נכנסתי לסאונה דביקה ומעייפת. לא פלא שבשתיים-עשרה בצהריים אני מפנטזת על הרגע שאוכל ללכת לישון ביחד עם המזגן ושמיכת הפיקה. אנשים שעובדים במשרד כל היום ונשארים צמוד למזגן לא באמת יכולים להבין אותי. אני לא באה בטענות, חלילה, אבל זה חסר-תועלת. רק אלה שמתרוצצים ברחובות בשתיים עשרה בצהריים יכולים להנהן בהסכמה ובאמת להבין אותי כשאני אומרת שאני מעדיפה לדלג על הפורגטוריום ולהגיע היישר לגיהנום, מאשר להישאר פה ולסבול מהחום הנוראי הזה. אבל זה לא העניין. אני יכולה להמשיך להתמרמר לנצח... אני אפילו די מוצלחת בזה. אבל לכתוב על אופנה זה הרבה יותר מהנה! אז נחזור רגע לשחור. הרבה אנשים חושבים ששחור בקיץ זה סוג של התאבדות. מבחינתי, זו בחירה בטוחה. אולי חם יותר עם בגד שחור אבל יש כל-כך הרבה יתרונות, שהכל מתגמד לעומתו: הוא מרזה, מתאים לכל שילוב אפשרי כמעט, הוא מדגיש את צבע העור או השיער, וגולת הכותרת: אפשר להעביר איתו יום שלם מבלי לחשוף אגל זיעה אחד. אם שואלים אותי- אין כמו בלונד, טופ שחור, נעלי עקב וליפסטיק אדום. לא צריך יותר מזה. הגאונות של הצבע טמונה בפשטות שלו. להוסיף שרשרת, אולי שעון, וזהו. העיקר לא להגזים באקססוריז. השחור הוא בחירה קלה שעובדת תמיד. אני יודעת שאני לא מחדשת כאן דבר, אבל רציתי להראות לכם איך זה עובד עבורי. ~תודה לסימה לנדא הנפלאה על הצילומים! אתם יכולים למצוא את העבודות של סימה כאן :  http://www.wix.com/simalanda/photographer   
וכאן : http://simalanda.carbonmade.com/about

                             גופיה, מכנסיים, נעלי עקב: זארה. טופ: קאלה  ליפסטיק: מייבלין ניו-יורק

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה