RSS

יום חמישי, 17 ביוני 2010

מ-3 יוצא 1 !

3 אירועי תרבות, מוצ"ש אחד-
א. מוזיקה- במוצ"ש הקרוב (20:00, החללית) תופיע בתל-אביב המוזיקאית סיוון שביט, אחת היוצרות הנפלאות שצמחו במוזיקה הישראלית, וזו סיבה מצוינת לקום וללכת לספוג קצת מוזיקה איכותית, אישית ומרגשת, כמו שרק היא יודעת. אהבתי אותה מהשיר הראשון, עקבתי אחר הקריירה המדשדשת וכאבתי על-כך שהיא מעולם לא קיבלה את ההערכה שלה היא ראויה. השבת זו ההזדמנות שלי וגם שלכם לבוא, להראות נוכחות ולהפגין את ההערכה שלנו למוזיקה הנוגה, המלנכולית והנעימה ששביט מצליחה להנפיק כל פעם מחדש, שיר לאחר שיר. הכניסה היא חופשית, והיא תכלול גם תערוכת צילומים של היוצרת עצמה. לא לפספס!
ב. תיאטרון- בתיאטרון הסימטה (20:30) יופיעו שלושה שחקנים ומוזיקאי אחד במופע אימפרוביזציה עם ניחוח קומי אשר מתבסס על מילה אחת בלבד שנבחרה ע"י הקהל הצופה. בשיטפון ההצגות שקיימות היום, זו הזדמנות-פז לנטוש את הרצינות לרגע ולנסות משהו אחר.
ג. שירה- אני אוהבת לקרוא שירה. הנה, אמרתי את זה סופסוף. אני אוהבת את האינטימיות שיש עם שיר מרגש וסוחף ואני אוהבת את תחושת השיתוף-בסוד שמורגשת בי כשאני מוצאת שיר איכותי שאף אחד לא מכיר (טוב, בסדר, הרוב.) הרבה פעמים אנשים אומרים כנגד השירה הכתובה, שהיא כבדה, מעייפת וסבוכה מדי. בדיוק בשביל האנשים האלה באה טובה גרטנר והקימה ערב שירה שתאגד שירים כתובים ללחנים בתבלין רוק איכותי וקמצוץ של ניחוח נעורים ישן-נושן.המקום- לימה לימה, לילינבלום 42, 20:00.