RSS

יום רביעי, 9 במרץ 2011

March Wishlist


בהתחלה, כשניסיתי לגבש את המראה שלי לחודש הקרוב, הצבע האחרון שעלה לי לראש היה ורוד, וורוד בהיר במיוחד.
כשחושבים על חורף, חושבים על סגול כהה, שחור ואפור, ואני בעצמי הודיתי לא פעם שבחורף אני אוהבת להתלבש בשכבות-על-שכבות של גוונים שונים של אפור וסגול. ועם זאת, כשישבתי לערוך את הקולאז' (שנוצר דרך האתר הנפלא של פוליבור, polyvore.com) לא הצלחתי להשתלט על המשיכה המיידית שלי לצבע הורוד החיוור ולשילוב שלו עם גוונים אחרים. בקולאז' ניסיתי ליצור מראה עשיר מבלי לסטות מדי מהפלטה של הורודים. הבחירה שלי בפריטים הללו היא לחלוטין לא חדשנית, והיא גם לא מתיימרת להיות. ברור לי שבבחירה הזו לא אשנה את עולם האופנה או הסטיילינג, ובוודאי ראיתם שילוב דומה לזה בקולקציה של אביב של שנה שעברה. אז מה.
אני מודה, אף פעם לא הייתי חובבת טרנדים גדולה. אבל מה שאני כן, ותמיד אהיה, בחורה קצת מורכבת שאוהבת להתלבש פשוט. ובעיניי, כפי שכתבתי בכותרת, פשוט הוא יפה. בלי התחכמויות- ג'ינס, חולצה, ג'קט. דוחסים צעיף משי צבעוני לתוך התיק, שמים גלוס שקוף (או ורדרד) ומאפרים את העיניים, שמים אוזניות ויוצאים החוצה אל העולם. 
אם תיכנסו לאתר, תראו שהפריטים שבחרתי יקרים בצורה שערורייתית, אבל אל דאגה: תחליפים איכותיים במחירים הוגנים ניתן למצוא בזארה, מנגו, טופ שופ ואלדו. ג'ינס בהיר (פריט 3) ניתן למצוא בזארה במחירים שנעים בין 129-199 ש"ח, והם פשוט מצוינים. הגזרה שלהם מחמיאה, והג'ינס עצמו מגיע בגוונים רבים (אני תמיד איכשהו חוזרת לגוון הבהיר ולמראה המשופשף-קלות) המלצה שלי: לכו על דגם ישר, ללא אפליקציות, נצנצים או יתר קשקושים, והקפידו על כך שהג'ינס יהיה צמוד על הגוף. אני לא אומרת חלילה לקחת מידה או שתיים קטנות יותר ולהיחנק בתוך המכנסיים במשך יום שלם ללא יכולת נשימה, אבל ג'ינס רחב פשוט עושה עוול, במיוחד על בחורות מלאות יותר. גם אם יש לכן ישבן (כמוני) או בטן, לכו על ג'ינס צמוד ש'אורז' את כל הגוף ומעניק בוסט (Boost) נפלא לעמידה, ליציבה הנכונה ולחיזוק שרירי הליבה (ומי שלמדה בלט מגיל שלוש, כמוני, בוודאי יודעת על מה אני מדברת). אל תשכחו שג'ינס נוטה להתרחב מעט במהלך החודש הראשון, לאחר 'ההכרות' הראשונית עם הגוף, ועל-כן, אם בחרתן מלכתחילה זוג מכנסיים שטיפה רחבים עליכן, נסו קודם את הדגם במידה אחת קטנה יותר.
לגבי הצלליות והגלוס (פריטים 9 ו-10) כבר כתבתי רבות ועל כן לא אתעכב על כך. רק זיכרו: מראה מעושן לא חייב להיות מוגזם, אפשר פשוט לטשטש מתחת לעין מבלי 'לצבוע' את כל העפעף ובכך להימנע מהמראה הגותי (שעליי אישית אהוב מאוד, אבל לא על רוב-האנשים שאני מכירה). גלוס- אני מתעבת גלוסים, על אף שיש לי בערך מליונים גלוסים שונים, ובכל פעם אני מנסה רק בשביל להיווכח שזה פשוט מעיק להסתובב עם גלוס דביק. העצה שלי: שימו לפני ואחרי איפור השפתיים לובלו קלאסי (כחול) ואתן מסודרות. הטופ הורוד (פריט 1) הוא שדרוג של מראה הטי-שירט הרגיל, באמצעות הדפס גרפי (שניתן לעשות בעצמכם  כמעט בכל מקום בימנו). עיקר ההתבוננות מופנה לשני פריטים: זוג נעלי הקורל הגבוהים (פריט 5) והג'קט האפור (פריט 2). הנה וידוי: אני שונאת ג'קטים. יש לי בארון שניים: שחור ואפור. בכל פעם שאני לובשת אותן אני מרגישה אוטומטית מבוגרת ב-15 שנה ובגלל זה בקושי תראו אותי איתם, אם בכלל. הפתרון: או לבחור בג'קט עם טוויסט כלשהו (קפלים בכתפיים,למשל) או לנסות לשלב את הג'קט הפשוט עם צעיף מיוחד, תיק  גדול או תכשיט יפה בשביל לתת סוג של איזון ואחידות מבורכת. האופציה  האהובה עליי: להשקיע בנעלי-עקב עוצרות-נשימה, כאלה שהן בלתי-ניתנות-להליכה-בעליל שהכי יפות כשהן מונחות יפה בארון, לצפייה בלבד. 
עד כאן להיום! מקווה שאהבתן את הסטייל שלי לחודש מרץ. לא חורפי, לא דרמטי, אבל יפה ואקלקטי. תוסיפו לזה תרמוס קטן ואתן מסודרות (את שלי רכשתי ברחוב מונטיפיורי בתל-אביב ביום הכי קר בשנה, תמורת קצת פחות מ-50 שקל שהיו שווים ה-רבה יותר!) תרמוס קטן (חצי ליטר) מחברת ARCOSTEEL- חברה מצוינת שאני ממליצה לכולם לפחות לנסות מוצר או שניים משלהם.יש לנו בבית גם סכינים לחיתוך ירקות-לכאלה שנמצאים הרבה מחוץ לבית- שתדעו יש לכל סכין כיסוי תואם ואפשר לקחת עם קופסא אטומה של ירקות ולחתוך במשרד\ בהפסקה וכו'. ניתן למצוא מוצרים שלהם בחנויות למוצרי בישול במקומות רבים בתל-אביב.  אני מאחלת לכולכם חודש נפלא! חודש מרץ הוא החודש האהוב עליי בשנה (ולא רק בגלל יום ההולדת) אלא בגלל שבחודש אדר מתחפשים, ומי שזוכר את התחפושת שלי משנה שעברה- אני מאלה שאוהבים להתחפש... ואם בתחפושות עסקנו, עדיין לא החלטתי על תחפושת משלי. צריך להזדרז, אם אני לא רוצה לפספס את החגיגות. טוב, גם זה יבוא. עד אז, יש לי עבודה ומבחן לעבור. אבל עכשיו, אחרי כמעט 21 שעות רצוף בעירנות-מלאה, הגיע הזמן לאסוף את כל השמיכות שקיימות בבית הזה וללכת לישון. לילה נפלא לכולם!