RSS

יום שבת, 14 במאי 2011

שילובים



כבר הגענו כמעט לאמצע חודש מאי והנה, יורד עלינו גשם. ככה, פתאום, משום מקום, ירד מבול כל הלילה ללא הפסקה. מה אומר לכם, זה תפס אותי קצת לא מוכנה. תכננתי לכתוב לכם על בגדי הקיץ החדשים, להראות לכם תמונות של שמלות נפלאות בצבעי קרם ולבן, כיאה לקיץ תל אביבי טיפוסי. אפילו כבר צילמתי כמה מהרכישות האחרונות שלי- סריג ושמלה ועליונית יפה, כולן בצבע קרם ועם טקסטורות נפלאות שמתאימות לקיץ הישראלי. להן צירפתי צמידים ושרשראות- מראה קיצי לכל הדעות. והנה, מישהו החליט לשנות את התוכניות ולהמטיר עלינו גשם לאורך כל הסופשבוע. לא הרגיש לי נכון להעלות לכאן תמונות שקצת שונות מהמצב בחוץ. אז מתוך ניסיון להסתגל למצב החדש, אני מוציאה מהארון את הסווטשירט הגדול והנעים, מכינה לי תה רותח ושמה מוזיקה שקטה, וכותבת לכם על משהו אחר ממה שתכננתי, אך עדיין יפה ושיקי להפליא. 

ירוק וחום. שני שילובים שאף פעם לא ניסיתי ביחד ותמיד אהבתי לחוד. ירוק, הצבע האהוב עליי עוד מהיותי ילדה, הוא אורח של כבוד אצלי בארון. צעיפים, טי-שירטים, תכשיטים וסריגים- תמיד כשרציתי להכניס קצת צבע למלתחה שלי, ידעתי לאן לפנות. ועם זאת, אני נוטה לשלבו לרוב עם אפור או שחור, אבל אף פעם לא ניסיתי עם חום. ואז יום אחד קרה, והקרדיגן הירוק שלי היה בכביסה, והצבע הראשון ששלפתי מהמתלה היה קרדיגן בצבע חום שוקולדי כהה ויפה. וזה תפס. איכשהו זה תפס. מאז התחלתי לחפש אופציות נוספות לשלב חום עם ירוק, ומה אומר לכם? השמיים הם הגבול. יש משהו באיזון שנותן החום לירוק התוסס, שמעניק למראה כולו תחושה נעימה של הרמוניה מבורכת.
ההמלצה שלי : נסו לשלב בין החום לירוק כאשר הירוק מתפקד כאקססוריז, כנגיעות צבע בלבד (כמו בתמונה- תיק, נעלי עקב, צעיף, שרשרת) והחום כמלתחת-בסיס (מעיל, ג'קט, מכנסיים). כל הפריטים שמופיעים כאן נלקחו מהאתר הנפלא של polyvore.com אבל גם אם אתן בעלות תקציב-מצומצם (כמוני) עדיין ניתן לשדרג את המראה באמצעות לקיחת פריטים קיימים מהארון הפרטי והרכבתם יחד. גם אם תשתמשו בפריטים שכבר חרשתם עליהם, ברגע שתצרפו להם אקססוריז באופן מפתיע, המראה הכללי ישתנה בין רגע ואף יעניק לאותם פריטים 'ישנים' מראה חדש ועדכני. העיקר הוא שתתנו לאני-היצירתי שלכם לפרוץ החוצה ולא תחששו משילובים לא-שגרתיים. בפוסטים הבאים אראה לכם כיצד עשיתי זאת עם המלתחה האישית שלי.
בנתיים, לכו תתפרעו!

מאחלת לכולכם שבוע כיפי! 
רעותי

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה