RSS

יום שלישי, 7 בדצמבר 2010

20 מתחת ל- 200



מעולם לא ראיתי את עצמי כבחורה 'טרנדית'. כשהיה אופנתי ללכת עם נקודות, אני לבשתי חלק. כשכולם הלכו עם צבעים צעקניים, אני נותרתי עם הטי האפורה הפשוטה עם הכפתורים העדינים. כמו שנהוג לומר, 'הסנדלר נשאר יחף', אני ממשיכה לעצב טי-שירטים לאחרים- וללכת עם חולצה חלקה וג'ינס דהוי.
כשחשבתי על הקונספט של '20 מתחת ל- 200', ידעתי שאני רוצה לבחור בפריטים שכל אחת תוכל 'להתחבר' אליהם- פריטים איכותיים, על-זמניים, כאלה שישארו איתכן עד שיתפוררו. הדפסים מנומרים או פרחוניים הם מאוד אופנתיים- אין בכך כל ספק- אבל יש להם תוחלת חיים קצרה מאוד.  אם אתן מצפות למצוא כאן, בין השורות, הפתעות גדולות- אומר לכן כבר מעכשיו שבוודאי תתאכזבו. אין כאן הפתעות- מדובר בעשרים פריטים בסיסיים, המתאימים לכל מלתחה, במחירים שלא עולים על 200 ש"ח לפריט. 
מה כן תוכלו למצוא? רשימה בהירה, ממצה, של עשרים פריטים שיעשירו את המלתחה שלכן בין-רגע, ואם תחכימו לשלבם בצורה נכונה, תוכלו ליצור לעצמכן מראה אקלקטי ומתוחכם מאוד. המלצה שלי: חכו לפרוייקט הבא, 'פריט אחד- מראות שונים' ואלמד אתכן איך לקחת אחד מפריטי הבייסיק שאמנה כאן ולשלבו עם אקססוריז שונים באופן כזה שיעניק לכן מראה שונה וייחודי בכל פעם. תהנו ! ~רעות