RSS

יום שישי, 4 במרץ 2011

היום יום הולדת. לי !

היום יום-הולדת. לי ! אני בת 26. מי היה מאמין. עוד שנה עברה, כל כך מהר, כמעט מבלי שהרגשתי. בדרך כלל ימי-הולדת עוברים לי בהרגשה מוזרה אבל הפעם אני בסדר. העברתי את היום בחברת משפחה וחברים. זהו אושר מבחינתי, אוסף של רגעים נעימים עם אנשים אהובים ויקרים. לפעמים אני מסוגלת לקחת כמה צעדים אחורה ולהבין את החשיבות של כל זה. אני לא לבד. יש אנשים שאוהבים אותי. יש אנשים שחשוב להם שאהיה מאושרת. ולפעמים זה כל מה שאני צריכה, הידיעה הזו שאינני לבד בעולם הזה. ולפעמים זה כל מה שאני צריכה בשביל להיות מאושרת באמת. הנה אני, יושבת וכותבת פה, יש אמנם כלים אינספור בכיור ועבודות להגיש בשבוע הבא, אבל די נחמד לי ככה, בחוויה הזו. להשתהות עוד רגע בחוויה הזו. כמו בכל שנה, גם השנה אני עורכת רשימת מלאי, לראות מה הספקתי השנה ומה אני רוצה להספיק בשנה שתבוא. לרוב זה נותן לי תחושת סיפוק מעצמי, גם אם היא רגעית ומתפוגגת ברגע שיום-ההולדת נותר מאחור. אבל השנה החלטתי לנהוג אחרת. לערוך רשימה לא-שיפוטית, להתייחס אליה כאל קו התחלה ולא כקו-סיום. כנקודת פתיחה לדברים נפלאים שעוד יגיעו. הרבה עתיד להתרחש השנה- סיום הלימודים, החתונה שהולכת וקרבה, אולי המשך של קריירה אקדמית. אין ספק שזוהי תחילתה של תקופה חדשה ומרגשת בחיי, וקשה שלא להרגיש פרץ של אנרגיה, אנרגיה חדשה שהשנה אנסה לתעל אל כדי יצירה, עשייה ופחות אל כדי מילים. לעיתים כך קורה, ומדברים רבות על דברים שרוצים לעשות, אבל החיים מובילים אותך בשגרה מסוימת ובסוף ההספק נמוך מהמצופה. לא עוד. השנה אדבר פחות ואעשה יותר. וכך רשימת המלאי השנתית שלי תפסיק להיות רשימה, תרקום עוד וגידים ותתהווה בין אצבעותיי. זה נכון, מעשים באמת מדברים חזק יותר ממילים.  תחזיקו לי אצבעות, אני יוצאת לדרך חדשה.~רעות

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה